Volgers

5 mei 2014

Zentangle en Round Robin

Hoi allemaal,
 
Ik ben weer terug na een heerlijk weekje Frankrijk.
Ik heb op de Art Specially een ws zentangle gedaan, en ik had al een poosje een boekje liggen.
Dus nu op vakantie aan de slag gegaan.
De engel heb ik nagetekend, en daarna zelf ingevuld met figuurtjes.
Ik vond hem zelf wel grappig geworden, dus vandaar een AJ gemaakt.
 
En deze is weer voor de RR.
De harten en pijlen heb ik gemaakt met behulp van een stencil.
De harten met thickingpasta en goudverf.

Groetjes Patricia

8 opmerkingen:

  1. Mooie resultaten Patricia...geniet lekker na van viva la France :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are wonderful pages. I especially love the zentangled one.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful zentangled Angel! Great work :) Your pages are beautiful. Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij aan de zentangle?? Wat een geduldwerkje zeg maar wel heel erg mooi geworden net zoals de Round-Robin pagina's.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo gaaf en knap gemaakt je zentangle engel, mooie pagina en de spread in round robin ziet er weer super uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zentangle is echt heel gaaf geworden! De pagina is ook weer supers geworden!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je bent weer super creatief bezig geweest

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig die getangelde engel en die RR pagina's zijn ook prachtig, zo mooi van kleur! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen